Без лоха и жизнь плоха...
Народна мудрість :)
Вибір сервісного центру або майстра з ремонту техніки. Або як не стати жертвою шахраїв
Якщо у вас щось зламалось чи то комп’ютер, пральна машина, праска, порохотяг та ін., намагайтесь приділити своїй проблемі трохи часу та зрозуміти, що саме призвело до поломки, що передувало їй та постарайтеся хоча б для себе описати, що саме не так з вашим приладом (телевізором, мікрохвильовою піччю, міксером, кавоваркою і т.д.), що саме не працює чи працює, але не так як раніше. Спробуйте знайти рішення своєї проблеми в інтернеті на спеціалізованих сайтах, форумах, сервісних центрів. Якщо є знайомі, друзі, які можуть вам допомогти у вирішенні вашої проблеми – порадьтесь з ними, можливо у них була аналогічна проблема і вони вже до когось звертались за допомогою.
При пошуку сервісного центру чи приватного майстра з ремонту техніки
завжди намагайтесь знайти які-небудь відгуки в інтернеті. Якщо це сервісний центр, напевно в них є свій веб-сайт в мережі, сторінки у соціальних мережах і т.і. Якщо це приватний майстер, то як мінімум у нього мають бути оголошення в мережі інтернет. Спробуйте також пошукати відгуки за номерами контактних телефонів. Не лінуйтесь та трохи вивчить предметну частину, щоб хоч трохи розуміти про можливі причини поломки побутової техніки та рішення вашої проблеми.
Постарайтеся хоча б описати, що саме не працює
наприклад, не вмикається телевізор, мерехтить монітор, деренчить зображення, сильно гуде порохотяг, пральна машина не віджимає білизну тощо.
Пошукайте причину поломки техніки в інтернеті
можливо причина банальна і необхідно просто, наприклад, поміняти батарейки, оновити прошивку на пристрої, поміняти кабель живлення і т.д.
Не біжіть до першого ліпшого майстру з ремонту техніки або сервісного центру
По можливості зверніться до декількох майстрів або сервісним центрам, для визначення причини несправності і необхідності заміни запасних частин, а також вартості ремонту.
Обов'язково обговоріть з майстром або співробітником сервісного центру з ремонту побутової, комп'ютерної та офісної техніки
можливі приховані несправності і вартість їх усунення.
Постарайтеся отримати гарантію на ремонт техніки
У разі чергової поломки (якщо причина поломки та сама/або поламалася запчастина яку вам міняли), вам повинні безкоштовно провести ремонт та/або замінити ту запчастину, яку вам міняли. Також не зайвим буде отримати чек або квитанцію про оплату, або підписати акт про проведення ремонту, заміни, діагностики і т.д. з повним переліком проведених робіт/наданих послуг.
Перед проведенням будь-яких додаткових робіт сервісним центром або майстром
які ви не обговорювали, наполягайте обов'язково з вами зв'язатися і узгодити вартість і головне необхідність проведення таких робіт. Без вашого відома не повинно проводитися жодних робіт, діагностик, заміни незрозумілих вам запасних частин і т.д.
Також пам'ятайте, що діагностика несправності зазвичай процедура платна (за винятком гарантійних випадків).
Бажаємо вам пряморуких майстрів !!!